Thursday 14 February 2013

DIY Burberry Bracelet


 Hello Girls!
Happy Valentine's day! Thank you for always coming to visit!
Here is a little tutorial for you! It's my way to say thank you! Blogging wouldn't be the same without you who read it and comment or email!

*
Ciao Ragazze!
Buon San Valentino! Grazie di passare sempre di qui! Ecco un piccolo tutorial per voi! Questo è il mio modo per dirvi grazie! Postare sul blog senza voi lettrici che commentate o mi scrivete non sarebbe lo stesso! 
 I hope you like it! 
Let me know what you think!
*
Spero vi piaccia!
Fatemi sapere che ne pensate!
 Follow the pictures!
*
Seguite le immagini!





I used a little superglue to make sure the chain would stay in place.

If you liked this tutorial you might also like this DIY I did some time ago!
Have a lovely romantic evening!

til soon
Love
*
Io ho usato un pò di superattack per assicurarmi che la catenina stesse in posizione.
Se vi piace questo magari vi può interessare questo DIY che ho fatto tempo fa!

Buona serata romantica!
a presto

con affetto

Francesca

2 comments:

  1. Francy è splendido! Happy Valentine to you! Un abbraccio

    ReplyDelete
  2. Molto carino ed originale!!!! Bravissima!!!

    ReplyDelete

Thank you so much for your comments! Each one means so much to me!
*
Grazie di cuore per i vostri commenti! Ognuno significa tanto per me!

 

blogger templates | Make Money Online