Friday 13 June 2008

Cry Babies

Below are some sketches of little *creatures* which I called Cry Babies. They'll be my constant for a while. ;) you'll see!
Sotto ci sono disegnini di bimbette che ho chiamato Cry Babies (significa piagnucoline). Saranno un leit motiv futuro dato che ho la mente pregna di idee che hanno a che fare con queste creaturine! ;) vedrete! Bottoni! oggi ne ho trovati di coloratissimi a pochissimo!
Bottons! Today I found some really cheap colourful ones!
Ho fame di nutella!
I want some nutella!
All the goldfish from the pond in my garden here say *-hello-*!
Tutti i pesci rossi del laghetto che ho in giardino vi salutano! ;)
...e ombra sotto i rami!
...and shadow under these branches!
Baci...a presto..
Kisses...til soon...

1 comment:

Thank you so much for your comments! Each one means so much to me!
*
Grazie di cuore per i vostri commenti! Ognuno significa tanto per me!

 

blogger templates | Make Money Online